Farsdag.

 
Hoppas ni haft en bra helg och trevlig farsdag eller bara söndag. Själv har jag inte gjort så mycket alls. Jag vaknade runt halv 12, gick upp klippte av mig håret, åt frukost och satte mig framför datorn. 
Mamma var hos morfar så det var bara jag och pappa hemma, vi satt och frossade godis och kollade på Coyote Ugly, en av favorit filmerna. Det var skönt att få en hel helg hemma då jag har väldigt mycket i skolan såhär innan jul ledigheterna, som de flesta har nu. Också sista helgen hemma i Åmål fram till Jul tror jag, då det är möten, kalas och lite annat smått och gott i karlstad de kommande helgerna. 
 
Har inte så mycket mer att säga, bara en liten uppdatering för att koma igång igen! 
Nu väntas en vecka full med inlämningar, träning och auditions.
Känns veckan jobbig redan söndag kväll? Se till att få i dig mycket bra mat, bra med sömn och positiv energi som är väldigt effektivt att få av nära och kära. Det är just det jag ska göra när jag hoppar av tåget, möta min pojkvän och få posetiv energi, det behövs. 
 
 
 
Ta hand om er!
Puss & kram Moose
Allmänt | |
Upp