A dream come true.

 

Som ni kan läsa på rubriken så har en dröm blivit sann. Vad kan det vara, är jag i världens bästa förhållande? Knappast, men jag har flyttat till Karlstad! Det mina vänner ska ni veta är något jag har längtat efter. 

Jag kan ta danskurser som slutar sent, för behöver inte bry mig om dåliga bussförbindelser, nära till skolan men bäst av allt, nära till de mest skönaste personerna, ma friendos. 
Jag är en hel timma närmare min Matt, en knapp kvart från både Hermann, David & Ringish &  på tal om Laura som jag är så glad över att jag börjat umgås med som bor bara några hållplatser ifrån mig. 
 
Annars då? 
Jag går i skolan, tränar, äter. Tränar lite till & lite till, sover gör jag ibland, är med kompisar.
Jag försöker fokusera på dansen så mycket jag kan, det innebär att jag har en väldig press på mig, men det har jag oavsett vad jag gör nu förtiden. 
 
I fredags fixade jag & några av Matildas vänner en överrasknings "fest" för henne, för på måndag är det nämligen hennes födelsedag & hon blir hela 17 år! 
Det blev allt möjligt som sanning eller konsekvens som ledde till delvis strippande, pizza i håret & lite annat smått å gott. 
 
Föressten!
Om du tycker jag ska börja prata med mig själv framför en kamera någon gång i månaden skriv JA. Om inte så behöver du inte göra någonting, du behöver helt enkelt inte bry dig. 
 
Puss & kram
Moose. 
Allmänt, Skola, Träning & Hälsa, vänner & ovänner | |
#1 - - Quasi:

JAAAAA!!!!!!

#2 - - Modo:

JA!!!!

#3 - - Jaaa:

A

#4 - - 👸🏼:

JA Boo💓

#5 - - Anonym:

Ja

#6 - - Anonym:

Jaa😁

#7 - - jag heter träd i efternamn:

jaaaa

Upp