skolfoto.

Vad jag hade på mig på skolfotot:
Tröja: Monki
Skor: Monki
Byxor: "never denim" Bikbok
 
Heeloo! 
Idag så tog jag skolfoto med klassen, gahahahah... 
För det första fråga vi om vi fick göra något ni vet lite "roligt/konstigt" & hon bara: NEJ.
Så ett stelt vanligt skolfoto blev det, alla korta fick sitta & de långa fick stå. Skräll att jag sitter ner.. haha ne.
Det värsta jag tycker med att sitta ner är att bena (iallafall på mig) ser så stora ut, man ser så ihop tryckt ut.
Men nu är det över, föressten har jag sådär halvlångt hår som jag inte gillar också på kortet för jag ska spara ut det. Försöka iallafall.
 
Jag är så hög på socker just nu, för sitter & tröst äter Nuttella. Just feeling lonely and stupid.
 
Saknar min dansgrupp..
Once Verified always Verified. Miss you guys! <3 
 
 
XOXO Moa.
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Saknar dig också Moa!!❤️ /Belinda

Upp