Kulturnatta.

 
 
Igår så var det kulturnatten i Karlstad, då var vi i Fugik med & visade upp oss, inte som oss själva utan i Fugiks färger som är röd, svart & vit. 
Jag skulle igentligen varit röd från början men jag bytte med Marie så att jag blev vit, helst så skulle jag velat varit svart då man syntes minst, men det bästa var väl att den vita färgen släppte lättast från huden.
 
Jag hade sprayat mitt hår med vit hårspray & jag kan säga att jag såg ut som f*n efteråt när jag hade borstat ut det..
Men men, ut skulle jag för att se en föreställning på Arenan, bibloteket tillsamans med de andra i klassen.
Det var akter från Fugik, Sundsta, Kultur skolan, Widelius dans studio & Dans studion i Karlstad.
Tror det var alla & de var såå duktiga!
När jag kollade så ville jag bara tillbaka till skolan & öva öva öva!
 
Det var jättekul att få umgås med alla en hel dag.
Alla är så söta & kärleksfulla i klassen, så snälla. Alla har redan kommit varandra så nära, kanske ni märkte på bilden högst upp. 
Jag & Mathilda satt vid skpåena först, sen så bara kom det fler & fler som satte sig, tillslut blev vi en hel hög, ganska bekvämt faktiskt. Tyckte lite synd om Mathilda dock, hon låg underst av alla haha!
 
Både dagen & kvällen var väldigt trevlig igår, träffade både nytt & gammalt folk!
 
Det var min fredagskväll, hur var din? 
 
XOXO Moa.
 
 
Skola, vänner & ovänner | |
Upp