Bara skrik.



I söndags fick jag äntligen träffa Lisa igen. Åh hjälp vad längesedan det var, för längesedan för min smak. 

Det var så härligt, vi gick ut på åkern, la bort mobilerna & satte oss på en marsmallow aka höboll.
Det var så mysigt för vi bara satt där & pratade om saker mellan himmel & jord.

Så skönt att bara släppa lös, vi bara stod där, skrek, dansa & sjöng så fult vi bara kunde.

Pröva att ställ dig någonstans där det inte är någon omkring dig, som på ett berg eller bara ute i skogen, bara lyssna & sen skrik. 
Förlåt att jag svär men det är så fkn härligt! 

Annars så ligger jag här med en förkylning i kroppen. Förhoppningsvis försvinner den, men tyvärr när jag väl har fått en förkylning sitter den i läääänge.
Ofta är det för att jag tränar medans jag har det i kroppen & det är inte bra. Så imorgon så får jag bara vara med lite på träningen..
Men jag ska ladda upp så att jag kan vara med fullt ut på onsdag igen! 

Haha, vill tillägga att jag "alltid" blir så bra på kort.. 
Or not. 
I mitt & Lisas friendship är det alltid hon som blir bra på kort, som ni kanske ser på kortet ovan. 
Det blåste. 

XOXO Moose. 


vänner & ovänner | |
Upp