Utmana mig.

 
Nu får det vara nog.
Nu får det vara slut med att gå runt att käka massa onyttigt & att gå runt å småäta. 
Såhär vill jag inte ha det. Jag vet att jag kan bli  mer vältränad för det har jag varit.
Mycket av träningen försvann när jag slutade cheerleadingen, det visste jag skulle hända. Vi tränar mycket med dansen men det blir inte samma sak, inte lika mycket fys eller styrka.
 
Nu vill jag har DIN hjälp, utmana mig!
skriv olika övningar inom träning som jag ska försöka hinna med varje vecka. Tänk på att det ska vara något som funkar utan gym & när man har lite tid.
Ser ni mig med något onyttigt i min hand slå det ur handen på mig ( inte för brutalt bara ) eller om jag inte äter ordentligt, säg till mig att käka, käka i massor sålänge det är bra mat. 
 
Så snälla, snälla, snälla hjälp mig att må bra!
 
Jag kommer försöka uppdatera hur det går för mig, men då får också du boosta mig med massa bra tips & råd om hälsa & träning.
 
Btw. har du goda nyttiga recept? Give me!
Thanks.
 
Så, 3,2,1... SKRIIIIIV i kommentarerna, FB, snap...
 
Puss å Kram
Moose.
 
Träning & Hälsa | |
#1 - - Lottiie:

Vet att till frukost är det jättebra med naturell yoghurt (elr vad man föredrar) och söta det med honung ifall det känns för "osött" :) Bra flingor till är Superflingorna med tranbär av Paulúns, och personligen brukar jag oxå blanda i nötter elr/och frön!! Håller en mätt hela dagen. Kram!

Svar: Taaack!
Moa Thulin

#2 - - Anonym:

Burn 1000 calories

100 jumping jacks
100 squats
100 chrunces
25 push ups
Rest for 1 minute and then do it 2 more times
Xoxo

Svar: Tack tack! Xoxo
Moa Thulin

#3 - - Anonym:

gör massa armhävningar och crunches!!!

Svar: I will!!!
Moa Thulin

Upp