Ingen mobil.

Hej.
tråk nyheter, inget jättestort men jag har ingen mobil. Den vill bara inte funka, det är så störande och då märker man hur addicted man är till den.
Känns lite som att jag går runt naken.
 
Ännu mer tråkiga nyheter, håller jag mitt "löfte", nej. Såå arg på mig själv.
Jag frågade min syster vad jag skulle göra om jag var sötsugen, hon sa ät. Ät godis så har du inget sötsug på iallafall fem minuter.
 
Är tacksam för jag fick förfrågan av några i trean om jag kunde hjälpa dem med sina gymnasiearbeten, så nu har jag dansat, hoppat & blivit plåtad. Kul, kul!
 
Väldigt kort, lite tråkigt inlägg, mer som en uppdatering på mitt läge just nu!
 
Förmodligen, jag hoppas hoppas hoppas att det kommer ett väldigt bra besked om några veckor för mig.
Håll dig uppdaterad om du vill veta, you gonna like it.
 
Puss & kram
Moose. 
 
Allmänt, Skola | |
Upp