Dansshow.

Lite halv suddiga bilder från igår, kan komma bättre bilder senare.
 
 
Hej hej å hej!
Just nu ligger jag här helt stel som en pinne & det är eftersom jag har tränat, tränat & tränat varje dag i två veckor för att få ihop något till Åmåls drill dans och cheer föreställning som var igår på Karlberg. 
Jag fick allt ihop något men ärligt hade det inte gått utan David!
Ni vet när man har lite lätt panik för man vet inte vad man ska göra, så har man världens bästa vänner som ställer upp på mina spontana påhitt som att var med på Åmåls danshow om två veckor, i en dansstil som man aldrig dansat. Det kallar jag en bra vän. 
 
Jag var med i två program, ett duo & ett solo.
Det roliga nu då.. ni som säger att jag inte är spontan, jag improviserade halva mitt solo. 
Smart? Kanske inte. 
Men jag tycker det är så mycket lättare att improvisera än att sätta en korreografi. Så igår satte jag mina nerver på prov, för jag vet att jag får svårare att improvisera när jag blir nervös. Men stilla stod jag inte, så gick ändå helt okej. Självklar att det inte var det absolut mest tekniska eller svåraste jag har gjort & jag vet att jag kan mer men det var kul. 
 
Det Finns en första gång för allt.
 
Tack för hjälpen & att ni orkar stå ut med mig.
 
Puss & Kram
Moose
 
Allmänt, Träning & Hälsa, vänner & ovänner | |
Upp