Hej då Sverige.

 
Eller ja, Hej då "stora" Sverige. Jag ska nämligen till Gotland & träffa Matilda, hennes familj & vänner! 
 
 
Det börjar med att jag tar mig med tåg till Stockholm för att där möta Matilda som kommer med båten från Gotland. Vi ska vara i Stockholm i tre dagar för att sen åka färjan över till Gotland & fira nyår där! Ska bli väldigt trevligt & spännande. Sen så stannar jag på Gotland i tre dagar för att ta färjan tillbaka till Stockholm och vidare hem till lilla Åmål!
 
Fatta vad kul, en weekend i Stockholm för att sen dra vidare till Gotland, lära känna nya människor & fira in det nya året!
Är jag nervös?
Yes, mest för att hinna med båtbussar & sånt dyligt. Inte själva resan för det får man ta som det kommer. Uppstår det problem? Ja då får man lösa det på ett eller annat sätt helt enkelt. Nu låter jag så himla lugn men skulle det uppstå ett problem & jag var själv så skulle jag stå där med lite smärre panik i min blick, men ja, man behöver ju inte skapa problem i förväg!
 
Jag har varit väldigt ofin för jag har inte hälsat God Jul & Gott nytt år, men jag hoppas alla haft en härlig jul & kommer få en bra fortsättning.
 
 
Ta det lugnt i trafik & ta hand om dig själv!
 
Vill du följa mitt lilla äventyr borde du adda mig på SnapChat: m_moa, där jag förmodligen kommer lägga upp ett eller annat om vad jag har för mig.
 
Puss & Kram
Moose.
Allmänt, vänner & ovänner | nyår | |
#1 - - Anonym:

Åhhh så roligt!! Hoppas ni får det mysigt! Kram vi ses nästa år! 😉 /Sofie

Svar: Tack tack! Det gör vi!
Moa Thulin

#2 - - Anonym:

Hejdå Sverige? Jag visste inte att Gotland inte tillhörde Sverige, jaha, alltid lär man sig något nytt.

Svar: Jag vet att Gotland tillhör Sverige, läs vidare så ser du.
Moa Thulin

Upp